En Tarz Kahveci Brew CoffeeWorks



Bugün, ayda en az 1 kez gezme ritüelini gerçekleştiğim Eminönü'nde uzun zamandır gitmek istediğim bir kahve dükkanı vardı. Brew CoffeeWorks, Legacy Ottoman Hotel'in içerisinde yer alıyor. Mimar Kemaleddin tarafından inşa edilmiş asırlık harikulade bir bina. Kahve dükkanı, İtalyan stili özel dekorasyonuyla içeri girer girmez göz dolduruyor. Tasarımda turkuaz mavisi ve ahşap yoğun bir biçimde kullanılmış, döşemede geometrik oldukça modern karolar, mermer tezgahlar, aydınlatmada ise klasik avize seçimi ile eklektik bir hava yaratılmış. 

Kahvelerine gelecek olursak, yumuşak bir şeyler içmek istediğimden ben latteyi tercih ettim. Çok da memnun kaldım. Bu zamana kadar içtiğim en güzel latteydi diyebilirim. Baristayla bilgi almak için biraz sohbet ettim, 4 farklı kahve çekirdeği kullandıklarını söyledi. Bunlar; Brezilya, Etiyopya, Guatemala ve Kolombiya. Bunlar dünyanın en iyi kahve çekirdekleri olarak kabul ediliyormuş. Burada genelde müşterilere 4-5 günlük taze kahveler sunuluyormuş. Çünkü ideal kahve, kavrulduktan sonra 3 gün dinlenmeye bırakılırmış, bu süreçte kahve zehirli gazları dışarıya atarmış, 6. günden sonra ise bayatlamaya başlarmış. Mekanda kahve haricinde çok güzel kekler, muffinler, pastalar vardı fakat diyette olduğumdan dolayı sadece kahve almakla yetindim. Bu arada mekanda alkollü kahveler de mevcut. Biralı kahveleri meşhurmuş. Aslında merak etmedim değil ama birayla kahveyi yakıştıramadığımdan denemekten vazgeçtim.

Fiyat politikası bakımından ise diğer kahve dükkanlarıyla hemen hemen aynı seviyede. Ben latte için 8.25 TL ödedim, diğer içecek ve yiyecekler de bu seviyede. Burada Eminönü havası alırken, kahve molasıyla birlikte tekrar dolaşmak için enerji topluyorsunuz. Ben bir kahve dükkanının hem lezzetli kahveler yapması hem de estetik açıdan güzel mekanlar olması gerektiğini düşünenlerdenim. Bu açıdan Brew CoffeeWorks gerçekten çok başarılı olmuş. Eğer siz de kahve içmeyi ya da estetik olan herhangi bir şeyi seviyorsanız burayı mutlaka denemelisiniz. 

You Might Also Like

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe