Kahvenizi Nasıl Alırdınız?


Her sabah şu mereti içmeden yapamayanlardanım. Üniversite hayatım boyunca hergün en az 2 bardak kahve içtiğimden olsa gerek, kahvesiz sabahlar ayılamaz hale geldim. Şöyle çevreme bir baktığımda ise insanların da benden çok bir farkı olmadığını görüyorum. Her sabah Starbucks kuyruğu da bunu çok net kanıtlıyor zaten. Artık öyle bir çağda yaşıyoruz ki, kahvemizi bile yolda, otobüste içiyoruz. Hiçbir şeye zaman yok, sabah ne kadar erken kalkarsan kalk bir oturup da ağız tadıyla kahve içmeye zaman yok. Artık yolda yürürken insanların görünüşünden hangi kahve içtiğini ayırt eder hale geldim. Örneğin ben pazartesi ile çarşamba arası ofisin en stresli zamanları olduğundan daha rahat ve koyu giysiler giymeyi tercih eder, double espresso ya da americano içerim ki enerjim yüksek olsun. Bu arada koyu renk giysilerin beni dışarıya karşı çok daha güçlü gösterdiğine inanıyorum. Perşembeden sonra ise hafta sonunun yaklaşması ile içimi bir sevinç kaplar ve renk konusunda oldukça cesur olabilirim. Eee kahve olarak da latte tercih ederim, stres azalmıştır ne de olsa, ufak kaytarmalar olabilir ofiste :)


You Might Also Like

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe