Haftanın En'leri






Merhabalar, tüm mağazalarda büyük indirimlerin başladığı şu dönemde alışveriş yapmak oldukça akıllıca. Çok aşırı beğendiğim bir ürün olmadığı müddetçe ben de alışverişlerimi indirim zamanına denk getiriyorum. Markalar ürünlerine ederinin çok üzerinde fiyatlar biçtiği için bazı markalardan ancak indirim zamanlarında alışveriş yapılabiliyor zaten. Artık her hafta çeşitli kategorilerde en beğendiğim ürünleri yayınlayacağım. Bazı ürünler gerçekten çok güzel oluyor, böyle iyi tasarımların paylaşılması gerektiğini düşünüyorum.

Bu sene estetik açıdan beğendiğim marka MOON BOOT. Uzay filmlerini çok sevdiğimden olsa gerek astronot ayakkabılarından ilham alınarak tasarlanan bu botları çok sevdim. Üstelik oldukça güzel desenleri, renkleri mevcut. Bazı insanlar bu güzel botları ugg'larla kıyaslamış. Ugg'ları estetik olarak oldukça çirkin bulan ben bu iki ürünün kıyaslanmasını bile oldukça absürd buluyorum. Tek dileğim umarım bu botlar çok popüler olmaz da bu güzelim botları ugg gibi herkesin ayağında görmeyiz. 

İkinci önerim ise eğer hala bilmeyen varsa Style Moi diye mükemmel bir sitenin varlığı. Site Türkiye'ye ücretsiz kargo gönderimi yapıyor. Sitede oldukça güzel ürünler var, çantalar da acayip renkli, eğlenceli. Üstelik fiyatlar tasarımlara göre oldukça cazip. Moda bloggerlarının oldukça rağbet gösterdiği bir site. Sitenin bir de blog bölümü var, siteden aldığınız ürünleri kombinlediğiniz resimlerinizi gönderip hit elde edebiliyorsunuz. Kısacası pişman olmayacağınız bir site, şimdiden iyi alışverişler.

Link : http://www.stylemoi.nu/

You Might Also Like

0 yorum

Bumerang - Yazarkafe